Wiktor Smol Wiktor Smol
452
BLOG

Tusk z rządem przyłącza się do strajkujących!

Wiktor Smol Wiktor Smol Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

Z dzisiejszych nagłówków wychwyciłem kilka, min. ujawnili jak zarabia Jurek Owsiak i zastanawiają się czy będzie proces. Wisi mi cały ten Owsiak i jego działalność.

Dalej. Cypr to wzór – moim zdaniem, to chyba tylko dla oszustów, bowiem przykład pokazuje jak bronić tyłków finansowej mafii skupionej w bankach i bliskich okolicach. Ciekawe, czy Kulczykowi się taki pomysł podoba?

Ryzykanci chcący się szybko wzbogacić muszą poczekać do 2018 roku za swoją forsą umoczoną w Amber Gold. I dobrze.

Siwiec jest idiotką dla małolatów! Pardon. Idolką. Ale ja przystaję, że jednak pustogłową idiotką w barbim opakowaniu.

Wałęsy mają już dość – nie dostanie szmalu za wykładnie i wciskanie kitu. Wałęsa oddaj moje 100 milinów!

Korea Północna chce zagrać w pingponga z USA – rakietkami własnej produkcji. Jakoś trzeba zredukować część z tych ponad 7 miliardów ludzi. Gdyby się zdarzyło, to chleb i tak nie będzie tańszy – przeciwnie.

Dziś reprezentacja narodowa polskich celebrytów zagra o wszystko z drużyną amatorów z San Marino. Trzymam kciuki za San Marino! Piszczu, Lewy i Kuba… niech lepiej wracają niemieckim autem do kraju pani kanclerz, która ma ponoć polskie korzenie.

Wiktor Smol
O mnie Wiktor Smol

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości