Wiktor Smol Wiktor Smol
252
BLOG

Postawię browara Jarkowi i Zbyszkowi i zapiszę się do PiS

Wiktor Smol Wiktor Smol Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Było już późno, albo jeszcze później, i miałem zamiar wreszcie położyć się spać, ale coś mnie podkusiło i otworzyłem raz jeszcze komputer, zajrzałem na WP i … i wreszcie dwie dobre nowiny.

Ta pierwsza to nasze podwórko, to całe clou, istota rzeczy, która marzy mi się od wielu dekad – myślę, że dobre trzydzieści pięć lat: „To dlatego PiS przejęło Trybunał Konstytucyjny: reforma sądownictwa będzie rewolucją”. http://wiadomosci.wp.pl/kat,142834,title,To-dlatego-PiS-przejelo-Trybunal-Konstytucyjny-reforma-sadownictwa-bedzie-rewolucja,wid,18651688,wiadomosc.html?&ticaid=11850d&_ticrsn=5

Ja wiem, że to okres szczególny, że potrzeba wyciszenia i zachowana wszelkiej abstynencji dla oddania pełni tych świąt, ale przyznam szczerze, że zanim zajrzałem do środka wyrzuciłem z siebie jednym tchem to nasze ludowe porzekadło, które kursuje po ulicach i salonach, i polskim sejmie też, jakże wymowne, jakże oddające pełnię i prawdziwy sens naszych emocji powiedzenie, żeby nie powiedzieć narodowy zaśpiew : Kurwa! Wreszcie! Kurwa!

To o naszym podwórku, na którym od czasu desantu sowieckich skurwysynów w polskich mundurach i polskich zdrajców i żydowskich oprawców z NKWD „dzieci” Duracza rozgościły się jak na swoim – na domiar złego tej bandy oprawców w togach spod trzech kolorów nikt nigdy nie rozliczył.
Może, ku…wa wreszcie. Większej patologii niż ta niepolska władza sądownicza w Polsce nie ma. Nawet osławione bojówki rozmaitych byłych oficerów, którym do łba strzelił pomysł (szkoda, że nie co innego) założenia partii złodziei, oszustów i sprzedawczyków – PO (Platforma Obywatelska, żeby było jasne) nie były tak wielkim problemem niźli ta togowa mafia synów i córek Stalina, Berii i Duracza.

Czekam zatem cierpliwie, i tak jak w tytule wypełnię do końca moje zobowiązanie jeśli tylko PiS zdemoluje ten bolszewicki system, ale jeśli da, pardon, dupy i kolejny raz wyprowadzi nas na manowce, to obiecuję, że browara nie będzie, a ja stanę się największym pod słońcem Peru i wszędzie tam, gdzie tylko dociera antykaczystą.
Ale póki co jestem dobrej myśli i tylko rzucem, bo chcem, wyświechtanym, jak portki chłystka z ulicy powiedzeniem: daj czasowi czas. Daję.

I druga dobra wiadomość.  Tej komentować nie będę – szkoda czasu i atłasu. Powiem tylko, że ma ścisły związek z pierwszą dobrą wiadomością: koniec żydowskiej gangsterki na okupowanym terytorium Palestyny. Żydy won! Wypierdalać, natychmiast! I przed Trybunał w Hadze za dokonane zbrodnie! http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,RB-ONZ-wzywa-do-zaprzestania-izraelskiego-osadnictwa,wid,18652522,wiadomosc.html?ticaid=11850f&_ticrsn=5

 

Szanownym  Czytelnikom życzę spokojnych i radosnych świąt Bożego Narodzenia

Wiktor Smol
O mnie Wiktor Smol

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo